La falla que no falla portada

Experiències didàctiques: Projectes de treball

Este llibre és el fruit d’un procés de diàleg entre dos mestres. Dues persones ben bé molt diferents i en un moment professional molt distint, que varen descobrir per itineraris vitals i professionals diversos, el potencial educatiu de les falles en totes les etapes educatives en les quals han treballat.Al llarg dels anys, cadascú pel seu costat, han fet falles amb els equips de professorat dels centres on han treballat. Han disenyat projectes educatius al voltant d’elles, experimentant la metodologia de “PROJECTES DE TREBALL”. Metodologia que han aplicat no soles per treballar les falles. Així, el que es relata en este llibre, es convertix en un exemple d’esta metodologia que pot aplicar-se per treballar qualsevol altre tema.És un exercici de reflexió i diàleg sobre la pròpia pràctica educativa. Fa palés el potencial d’una manera de plantejar-se el treball a l’escola integrant els corrents pedagògics renovadors de l’últim segle. Un discurs optimista sobre allò que es pot fer  per tal d’enriquir i millorar la pràctica educativa en qualsevol etapa.

 

Tamaño: 15,5×22 cm | Encuadernación: Rústica | Número de páginas: 134 | Ilustraciones: Color

 

P.V.P. 18 €
Ingresar en cuenta

Envíos para España, otros países consultar

Jordi Garcia Villar
Jordi García Vilar

37 anys dedicat a l’ensenyament. Ha treballat en gairebé totes les etapes educatives. En l’actualitat Professor de FP de Serveis a la Comunitat.
Dedicat deu anys a la Formació del Professorat. Ha impartit molts cursos, conferències i participat en jornades i congresos d’educació, tant a la Comunitat Valenciana com en altres comunitats autònomes.
Ha estat premiat amb diversos premis d’innovació educativa:
“Tractament dels temes transversals”, Generalitat Valenciana 1999.
“Aprofitament Didàctic de les Menines de Velázquez”, Generalitat Valenciana 2000.
“Experiències Didàctiques”, Caixa Popular Enriq Soler i Godes 2000, amb “Cocollibre: experiències d’animació a la lectura”.
“Cocodrila Cocopau”, Ed. Denes. Llibre millor il.lustrat editat en valencià 2004, Generalitat Valenciana.
“Bibliovaca: biblioteca d’educació”, Generalitat Valenciana 2009.
Publicacions en diverses revistes d’educació i autor de diversos llibres de literatura infantil.
Autor i director de l’espectàcle teatral “La Llegenda de Sant Jordi”, que es representa a Banyeres de Mariola (Alacant).
Ha participat en exposicions de pintura i escultura i amb diversos col.lectiurs d’artistes plástics.
Enrique Noguera PeribañezEnrique Noguera Peribáñez
Ha estat treballant com a mestre en diferents Comunitats Autònomes com: Illes Balears, Castilla la Mancha i Comunitat Valenciana. Ha passat per totes les etapes educatives des d’Infantil fins a l’etapa de Secundaria. Ha segut Professor Associat de la Universitat de Valencia en els Departaments de Teoria de l’Educació i de Didàctica i Organització Escolar. En l’actualitat és Professor de Secundaria de Formació Professional en Serveis Socioculturals i a la Comunitat i també Professor Associat de la Universitat de València al Departament de Didàctica i Organització Escolar.
Ha impartit cursos, conferències i jornades en l’àmbit educatiu. Ha participat en programes de Formació per al professorat sobre Competències Bàsiques. Ha col·laborat amb el Ministeri d’Educació en la realització de materials per al procediment d’Acreditació de Competències Professionals per experiència laboral. Actualment participa com a Tutor de la UNED en cursos d’Avaluació per a l’Acreditació de Competències Professionals per experiència laboral.
La seua preocupació sempre ha segut el treball a la classe des d’un Enfocament Constructivista basat, entre altres coses, en les possibilitats de l’Assemblea i el treball per Projectes per a tractar de resoldre problemes i abordar temes interessants com la protecció del nostre entorn més immediat i la construcció d’una Escola Sostenible.